Return_to_the_moon
Trådstartare
Jag blev dumpad för ca 4v. sen på telefon. Vi hade en distansrelation i lite över 1år som nu inte fungerade längre. Jag vet att det va rätt beslut (av flera anledningar, bl.a. att ingen ville flytta), men det tunga är att jag fortfarande är så kär och saknar honom. Hade vi bott på samma ställe hade vi nog fortfarande varit tillsammans. Sedan det telefonsamtalet har vi ingen kontakt. Det är som han dött
.
Jag har mitt egna späckade liv (hade jag redan under relationen) och jag har 4 resor inbokade under semestern, jag träffar vänner varje dag, är ute, promenerar, solar, gråter ibland för mig själv etc. Men det är ändå så tungt. Ångestklumpen är alltid där.
Hur lång tid tog det för er att må bättre efter en relation där ni fortfarande var kära?
(Jag vet att det bara gått 4v, men smärtan och ångesten är olidlig.)
Jag har mitt egna späckade liv (hade jag redan under relationen) och jag har 4 resor inbokade under semestern, jag träffar vänner varje dag, är ute, promenerar, solar, gråter ibland för mig själv etc. Men det är ändå så tungt. Ångestklumpen är alltid där.
Hur lång tid tog det för er att må bättre efter en relation där ni fortfarande var kära?
(Jag vet att det bara gått 4v, men smärtan och ångesten är olidlig.)