AgentCarter
Trådstartare
Jag antar att hunden klarar sig utan framtänder, men hur bra?
Min lillakilles tänder tycker jag har blivit väldigt snabbt sämre på senaste månaden
Och jag vet inte vad veterinären kommer att säga om dem när vi går och kollar, för tandköttet har dragit sig ganska bra uppåt nu.
Dessutom var tandköttet ovanligt inflammerat idag när jag fixade
Nu har jag haft det så mycket med jobb så tandköttet kan vara pga att jag har borstat för dåligt (säkert så) men ändå.
Just nu känns hans mun bara skit, endast tre år och kommer kanske bli tandlös...
Kan inte låta bli att fundera på hur det kommer se ut om ett år? två år?
Kommer han vara tandlös innan han fyller 8?
Jag vill ge honom ett bra liv, när slutar dom ha det utan tänder?
(snabb bakgrund: Han hade detta problemet redan när jag köpte honom som tvååring, borstar med vanligt vatten, hundtandkräm och bakteriedödande medel)
Min lillakilles tänder tycker jag har blivit väldigt snabbt sämre på senaste månaden
Och jag vet inte vad veterinären kommer att säga om dem när vi går och kollar, för tandköttet har dragit sig ganska bra uppåt nu.
Dessutom var tandköttet ovanligt inflammerat idag när jag fixade
Nu har jag haft det så mycket med jobb så tandköttet kan vara pga att jag har borstat för dåligt (säkert så) men ändå.
Just nu känns hans mun bara skit, endast tre år och kommer kanske bli tandlös...
Kan inte låta bli att fundera på hur det kommer se ut om ett år? två år?
Kommer han vara tandlös innan han fyller 8?
Jag vill ge honom ett bra liv, när slutar dom ha det utan tänder?
(snabb bakgrund: Han hade detta problemet redan när jag köpte honom som tvååring, borstar med vanligt vatten, hundtandkräm och bakteriedödande medel)