Hur katten gör man?

Sv: Hur katten gör man?

vänster sida = B höger sidan = A.
Ta en kannibal och en Munk från A, lämna kannibalen på B
Åk över med munken till A igen och ta ut munken och ta in två kannibaler och ro lver till B. Lämna en kannibal på B, ro över till A och ta bort kannibalen och tar in två munkar. ro över till B och lämna en munk och hämta en kannibal. ro tillbaka till A och ta ut kannibalerna och hämta båda munkarna. Ro över till B och lämna båda munkarna. Ta in en kannibal som hämtar den sista. förstår du?
 
Sv: Hur katten gör man?

Yeeeeah, klarade det.... Fast då behöver jag inte berätta att det var med hjälp av Carats beskrivning:angel: :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 641
Senast: Squie
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 381
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 730
Senast: Fruentimber
·
Katthälsa Anonymt nick, detta är otroligt jobbigt 😩 Bakgrund En ytlig bekant till mig spontanköpte en kattunge på Blocket (jag har talat om för...
Svar
7
· Visningar
1 429
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp