Hur hittar man vem som äger en fastighet?

cirkus

Trådstartare
Och om man inte vet fastighetsbetäckningen - hur hittar man den?

Jag har varit inne på lantmäteriets sida och får fanimej spader.

Hjälp!

Sv: Hur hittar man vem som äger en fastighet?

Du kan ta kontakt med kommunens samhällsbyggnadsförvaltning så kan de hjälpa dig med det :) Har du adressen så kan de hjälpa dig med fastighetsbeteckning och ägare :)

Tyvärr så vet jag inte adressen. Detta är på landet och det finns inget hus på marken. Jag vet ju vad grusvägen heter iofs....

Ja, du kan ju säkert guida den du pratar med så att denne hittar rätt på kartan :)

Jag mailade Lantmäteriet en gång och fick markera med "rita och mät" på en enirokarta och skicka länken, sen fick jag svar vad beteckningen och ägaren var.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Lazy Lady
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 071
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
272
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 967
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar