Hur hittar man avelshingstar?

Dolly

Trådstartare
Hej! Jag letar efter en dartmoorhingst att ev. betäcka mitt sto med:laugh:, men jag hittar inget ställe att leta. Har tittat på dartmoorsällskapets hemsida men finns det något mer ställe på internet som man kan söka efter hingstar och få fram info om priser och kontakt till ägaren m.m?:confused:

Någon som vet någon intressant hingst att betäcka med?

tacksam för svar// Anna

Sv: Hur hittar man avelshingstar?

Vill du ha tag på en godkänd Dartmoorhingst är det avelsföreningen som gäller! Det bästa sätter är att ringa ägarna till de hingstar du är intresserad av, då får du de mest aktuella uppgifterna.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Askur2017
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 626
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag söker en häst jag hade hand om en tid för några år sedan. Har undrat vart den tog vägen, då ägaren inte velat uppge det. Han...
Svar
16
· Visningar
1 582
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2