Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har nåt hemskt smiley-program installerat på datorn som jag vill bli av med. men, jag hittar inte på det med lägg till/ta bort program! att bara ta bort mappen funkar ju inte, utan jag vill avinstallera. hjälp mig!
Det finns ingen fil i mappen som heter uninstall.exe eller dylikt?
Alltså körs programmet fortfarande om du tar bort mappen, då måste det ju finnas en map till nånstans? Man brukar ju kunna ta bort alla filer man hittar som tillhör programmet annars, det brukar ju räcka?
IT & mobiler
Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.