Hur hittar jag en tränare?

Apache

Trådstartare
Jag är ny på Bukefalos och blev väldigt tveksam när jag läste alla nålade trådar på NHsidan. Verkar som om det varit mycket strul...
Så nu vet jag inte om jag vågar ställa min fråga eller inte!
Har hört talas om en NHtränare från Tasmanien som ska komma hit i sommar och skulle vilja veta lite om henne men hittar inget när jag Googlar. Jag kanske stavar hennes namn fel.
Tänkte att någon här kunde hjälpa mig att hitta hennes hemsida (om hin nu har en) eller annan info.
Men om jag förstår de nålade inslagen så får jag inte ens skriva tränarens namn och ingen får hänvisa mig med länk till någon sida. Därför skriver jag inte hennes namn nu utan inväntar "instruktioner" för hur ska jag göra för att få information.
Eller har jag missförstått alla förmaningar och regler för hur tråden får användas?

Sv: Hur hittar jag en tränare?

Om någon vet vem denna tränare är så kan de skicka ett PM till dig med personens hemsidesadress tex. :idea:

Jag vet tyvärr inte vem det kan vara :(

Jo jag vet namnet på tränaren men blev nervös av alla förhållningar om vad jag fick skriva på den här sidan..

Hon heter Bonny Burgess. Någon som kan ge mig tips om var jag hittar mer info om henne.

Jag tror att det mest är så att man inte vill att olika namngivna tränares metoder diskuteras här, och huruvida de är duktiga osv.
Däremot kan det ju hända att moderator tycker att detta räknas som en efterlysning, och därför inte hör hemma här.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 786
Senast: Lobelia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 404
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 321
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 140
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar