Hur hitta rätt boots?

lakrits

Trådstartare
Hur sjutton ska man veta vilka boots man ska köpa?
Det är ju en djungel därute.
Är alla boots gjorda för ridning (de man hittar på butikerna med hästutrustning) eller är det blandat?
Vilken sula är bäst?
Hittat en boots som heter "ropingboots" men använder man dom till andra grenar också?

Jag rider ju mest ridgrenar (pleasure, wh, osv) vad är att föredra?

Sv: Hur hitta rätt boots?

Jag har primeboots men vill ha ett par lite mer showboot oxå el vad ska man kalla det. Har bett min kompis ta med från usa när hon kommer. Boots är dyrt här.:p

Sv: Hur hitta rätt boots?

Hur sjutton ska man veta vilka boots man ska köpa?
Det är ju en djungel därute.
Är alla boots gjorda för ridning (de man hittar på butikerna med hästutrustning) eller är det blandat?
Vilken sula är bäst?
Hittat en boots som heter "ropingboots" men använder man dom till andra grenar också?

Jag rider ju mest ridgrenar (pleasure, wh, osv) vad är att föredra?

ropingboots är väldigt sköna, dom är ju gjorda både för att vara bra att rida i och även att springa lite i. Dom är kanske inte dom mest showiga oftast men väldigt goa att rida i, så det beror ju på om du vill ha dom mest till tävling eller mer till vardags ;)

Liknande trådar

Anläggning Hej, Vi håller på att renovera ett av våra stall där vi bland annat har avelstons. Tanken är att sätta upp nattlampor med rött ljus så...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Hentiki
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 866
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 758
Senast: svea
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025