Hur hitta hundvakt eller bra pensionat i dalarna?

LadyLusifer

Trådstartare
Vi ska på bröllop i augusti i danmark och blir borta 1 vecka. Hade ordnat allt med hundvakt och så, men nu har deras arbetstider ändrats så de kan inte ha honom :cry: Så hur gör vi nu? Hur brukar ni hitta en hundvakt om ingen ni känner kan ha den? Vet ni något bra pensionat i Dalarna? Vad brukar det kosta för en vecka ungefär... Börjar få lite panik, vi kan tyvärr inte ta med honom:(

Så fram med alla tips ni kan tänka er :D:idea:

Sv: Hur hitta hundvakt eller bra pensionat i dalarna?

Tja, åker ni förbi här när ni åker till Danmark kanske jag kan ställa upp.
Har haft olika hundar här i flera veckor nu, så varför inte en vecka till :D

Vad har du för hund?

Vet att det finns ett pensionat/dagis mellan borlänge-falun.
Kan kolla vad det heter när jag åker där emellan på fredag. :)

Finns även några när man söker på eniro.
Sen finns Fjäkelmyrans i borlänge.

är det en snäll hund som går ihop med andra hundar (steriliserad tik) så kan ni lämpa av honom hos mig :D

Åker du förbi Nyköpingstrakten,så kan vi ta vovven! Om han funkar med katt och häst,och ev min tik!
Jobbar iofs på dagarna,men klarar den 4 tim,så kan vi lösa det!

Det är en jättesnäll labrador hane. Han är snart 2 år :D
Tack vad ni är snälla som erbjuder honom :bow::love: men jag får inte plats med honom i bilen när vi åker utan måste lämna honom någonstans dagen innan , mkt packning och inte kombi :angel:
ska titta på pensionaten ni föreslog... :idea:

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
583
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 875
Senast: Mirtai
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 740
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Vi har en tik på 3 år med diverse hälsoproblem, men som står stadigt på sina mediciner. Hon är, sina problem till trots, ändå...
Svar
18
· Visningar
1 098
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31