Jag ska byta rum mellan barnen och då ska sonen få det mindre rummet. Vi tvingas till att ha en loftsäng vilket han även har idag men behöver en högre variant. (i dagsläget har vi en låg men utrymmet under utnyttjas inte). Rummet är kanske ca 8kvadrat stort men med balkongdörr och fönster på ena sidan, innerdörr på motstående sida och i ena hörnet en inbyggd garderob. Jag vill gärna få in ett skrivbord och bra förvaring av leksaker.
Pinterest och inredningsmagasin vill inte samarbeta med mig då det är mest pasteller, rävar, littlephant och renplockade rum med minimalt antal leksaker. Alternativt gigantiska rum med plåtbilar som man kan köra runt på.
Sonen är fem år och gillar lego och dinosaurier. Blixten mcqueen går också hem. Däremot ska vi inte tapetsera om.
Ny matta skulle vi också behöva
Pinterest och inredningsmagasin vill inte samarbeta med mig då det är mest pasteller, rävar, littlephant och renplockade rum med minimalt antal leksaker. Alternativt gigantiska rum med plåtbilar som man kan köra runt på.
Sonen är fem år och gillar lego och dinosaurier. Blixten mcqueen går också hem. Däremot ska vi inte tapetsera om.
Ny matta skulle vi också behöva