Hur håller ni era vita hästar VITA??

Sv: Hur håller ni era vita hästar VITA??

En annan fråga som jag lika gärna kan ta här är: Det är väl inte hela världen att använda samma borstar till sina egna två hästar, eller???

kanske inte :p men jag har olika borstar och shabrak till fuxen, skimmlen och mörkbruna shettisen ^_^. detta för att vid fällning så blir allting vitt av skimmlens hår och shettisens långa päls är hemsk att få ur borstarna. fuxen har lättskött päls men borstar man först henne och sen skimmlen eller tvärt om så blir det vita/röda hårstrån på andra hästen om man inte rengör hela tiden.

Liknande trådar

Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
690
Hästvård Jag gör ofta "buklyft" på mina hästar för att kolla av rörligheten i ryggen. Min ena häst har super rörlighet, lyfter jättefint men har...
Svar
18
· Visningar
1 298
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 253
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V