Han är inte rädd av sig eller nervig, utan kan gå lugnt med när man leder honom för att på ett ögonblick dra åt sig grimskaftet och dra iväg. Det verkar som om han tycker sig ha lyxen att själv bestämma om han vill gå in i hagen eller i stallet. Han kan stå lös i ridhuset och vänta medan man går runt och mockar eller gå lös bredvid skottkärran och han är förövrigt en väldigt lugn och snäll individ som inte är rädd av sig. Situationen börjar bli akut eftersom han står i kollektivstall och har flera gånger varit på väg att dra med sig de andra också. Det här händer flera gånger i veckan och det går aldrig att förutse när det inte faller herrn i smaken att bli ledd. Jag uppfattar honom som en liten respektlös ögontjänare som egentligen tycker sig stå över allt och alla i rang. Han är hur snäll och go och trygg annars att hantera och jag tror att det skulle inte vara så svårt att ta ur honom dessa dumheter men jag vet bara inte HUR jag ska kunna hålla honom när han försöker. Så tips emottages med stor tacksamhet!