prusiluskan
Trådstartare
Känner mig helt knasig - på fredag kommer min nya häst! Det är exakt 8 år och 1 dag sedan jag köpte häst senast. Jag fick ta bort min kompis för 8 månader sedan, och först nu har jag orkat åka o kolla på ny häst. Givetvis föll jag för första bästa - trots att jag sagt att jag absolut inte tänkte skaffa ny häst förrän till våren. Och att jag skulle ta god tid på mig och vara ruskigt kräsen... Jag längtar verkligen till på fredag, men samtidigt är jag lite rädd för alla känslor. Hur kommer det att kännas att se en annan häst i hans box? Nåväl, jag undrar hur ni brukar lägga upp första dagen för en ny häst? Såklart förstår jag att det beror helt på hur hästen är - men det är ändå lite kul att höra hur andra lägger upp första dagarna.
Jag är så spänd att jag knappt kan sova - tänk att jag skulle bli så glad över en häst igen (trodde nästan att mitt intresse dog med förra hästen).
Jag är så spänd att jag knappt kan sova - tänk att jag skulle bli så glad över en häst igen (trodde nästan att mitt intresse dog med förra hästen).