Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

Karoliten

Trådstartare
Hur gör ni för att hinna med hästarna?Jag och min sambo har gård och hästar ihopa.Sks ha en liten och undrar lite hur ni hinner med hästarna o gården när ni har småbarn?Hur får ni ekonomin o gå ihop?Kan ni rida tillsammans eller gör ni mycket en och en?

Sv: Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

hett tips, det finns rätt många liknande trådar på den här sidan, sök lite så kan du nog få ganska många svar på dina frågor...

Sv: Hur gör ni med ridningen ni som har småbarn ?

Kolla t ex på forumet Förälder, det finns minst två aktiva trådar där om samma ämne.

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar