Kiwifrukt
Trådstartare
Som rubriken lyder, hur gör ni som jobbar kontorstider med hovslagare och veterinärbesök? Jag har jobbat oregelbundna tider och pluggat på program/kurser där vi inte gått fem dagar i veckan under flera år, så tiden när jag hade kontorstider var på gymnasiet. Det är tio år sen, den hovslagaren jag hade då har tyvärr slutat, men han kom kvällstid. Alla jag hört om nu kommer på dagarna?
Jobbar så att jag inte har någon möjlighet att smita ifrån. Skulle möjligen kunna tidiga mornar eller sena eftermiddagar (efter 17). Men jag kan ju inte vara den enda som jobbar vardagar? Hur gör ni? Tänker mest på hovslagaren eftersom veterinären oftare är en engångsgrej och då får man väl ta ledigt om inte annat.
Jobbar så att jag inte har någon möjlighet att smita ifrån. Skulle möjligen kunna tidiga mornar eller sena eftermiddagar (efter 17). Men jag kan ju inte vara den enda som jobbar vardagar? Hur gör ni? Tänker mest på hovslagaren eftersom veterinären oftare är en engångsgrej och då får man väl ta ledigt om inte annat.