Hur gör man?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare iinaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 733
Sv: Hur gör man?

OBS veterinära ansvarsnämnden tar inte ställning i ekonomiska frågor utan endast när det gäller felbehandlingar. Att leta o inte hitta ngt som inte finns kan knappast vara en felbehandling, däremot om de genom att jobba på fel sätt missat testikeln.
PL

Sv: Hur gör man?

..ok :D så då kan han bli "hingstig" ( vet inte vad det heter på kattspråk ) men inga ungar blir det...herregud jag har ju inte haft en fertil katt på 15 år ju.....han gapar ju lite...men det gör han ju mest för att deklarera att han är HÄR :rofl: ...mina båda honkatter är ju kastrerade och dom bryr han sig inte om...däremot så juckar valpen på katten ibland men det tror jag han tycker är rätt ok.... :angel: han kanske rent av är pervers och har andra böjelser än katthonor :rofl:

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 555
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka