Hur gör man?

P

Pooky

Hur gör man när man vill dela med sig av sina foton som man har på ett "Yahoo photos" account? :confused: Om jag tex vill posta bilder som jag har där i mitt album, här på Buke?? Måste man ha ett sk. Yahoo messenger konot oxå?? :confused:

Har du gjort albumen tillgängliga för alla? När du loggar in på dina Yahoo-album så finns det en länk som heter "share an album" och sen är det bara att följa instruktionerna. Se till att albumet blir "public" om du vill att alla här på Buke ska kunna se bilderna. Vad gäller att posta bilderna här, så kanske du kan länka till dom i stället? Jag kollade i hjälpen och länken ska bli http://uk.photos.yahoo.com/*ditt yahoo ID*/
Testade att logga ut från Yahoo och skrev sedan som ovan och då såg jag de album som är delade. Hoppas det var till någon hjälp!
Hälsar Lianda :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
467
Senast: KesoNeso
·
Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 403
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 495
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Offentliga verksamheter
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur