Hur gör man?

P

Pooky

Hur gör man när man vill dela med sig av sina foton som man har på ett "Yahoo photos" account? :confused: Om jag tex vill posta bilder som jag har där i mitt album, här på Buke?? Måste man ha ett sk. Yahoo messenger konot oxå?? :confused:
 
Har du gjort albumen tillgängliga för alla? När du loggar in på dina Yahoo-album så finns det en länk som heter "share an album" och sen är det bara att följa instruktionerna. Se till att albumet blir "public" om du vill att alla här på Buke ska kunna se bilderna. Vad gäller att posta bilderna här, så kanske du kan länka till dom i stället? Jag kollade i hjälpen och länken ska bli http://uk.photos.yahoo.com/*ditt yahoo ID*/
Testade att logga ut från Yahoo och skrev sedan som ovan och då såg jag de album som är delade. Hoppas det var till någon hjälp!
Hälsar Lianda :)
 

Liknande trådar

Fritid Gissar att alla ni som har en smartphone har precis som jag, en extrem mängd foton. Jag vill inte radera foton och filmklipp för de är...
2
Svar
24
· Visningar
1 390
Senast: Lingon
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 809
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 770
Senast: MJLee
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp