Hur gör man när man träffar någon ny?

pannis

Trådstartare
Jag har ett litet "problem". Min son är sju år och jag har varit ensamstående ända sen han föddes, ingen kontakt med pappan så jag har honom hela tiden.
Nu har jag träffat en kille ett par gånger och vill gärna lära känna honom bättre, men vill inte låta honom träffa sonen än ifall det inte blir något seriöst.
Barnvakt är heller inte alltid så lätt att få.
Så hur gör man egentligen när man träffat en ny partner?:o Hur skulle ni gjort i mitt läge? Man kan ju inte lära känna någon genom att bara prata i telefon.

Sv: Hur gör man när man träffar någon ny?

Du kan väl presentera mannen som en vän? Umgås, käka ihop och sånt där normalt som man kan göra med vilken bekant som helst :)

Sv: Hur gör man när man träffar någon ny?

Egentligen vet du nog redan svaret, du måste hitta en barnvakt. Man kan inte dejta med en sjuåring i släptåg, det får komma senare. Hör med folk på jobbet om det inte finns nån som har en tonåring som kan spela spel eller kolla på film med din son några kvällar. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 828
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 706
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama