Hur gick det med importhästen,,Bewilderd..var det du?

lakrits

Trådstartare
Hur gick det för..hmm..vem var det..jo..Bewilderd ?..och hästen som hon skulle importera?
Den som det var strul med.....

Sv: Hur gick det med importhästen,,Bewilderd..var det du?

ja det var hon!
hon har hållt rätt låg profil senaste tiden, skrev ett pm till henne för ett gäng dagar sedan som hon inte svarat på, så hon har säkert inte vart inne.

men sist jag frågade så var fanns det inget nytt att höra. hon hade pratat med den där tomten, men jag minns inte riktigt vad som sagts, jag vet iaf att hon sa massa fula ord om honom :p

Så här lät det den 7/4 och det är ju iof ett tag sedan
Jag citerar :p
"Och inga nyheter om Blondie heller... Usch och faen för sånna som Hubert... Bläurg."

Hon va inne på buke senast den 10/5 så det borde bli dax att komma in snart... *stalker warning*
:p

de e bra för att jag gillar fia så mycket som jag håller koll på henne :angel: :D

Ah..då får vi hoppas att hon hör av sig snart här så vi får veta hur det står till med allt.

de e bra för att jag gillar fia så mycket som jag håller koll på henne :angel: :D

Va bra. Hon har vatt lite krasslig. Idag har hon tränat en av våra hästar vi ska va med i en mindre hästshow. Tema varmblod. just nu e hon i buskarna o lajvar. tjolahopp. En som har sten koll och osså gillar Bew.:banana:

hallå, är det någon som vet vart hon har tagit vägen?
fortfarande inget svar på PM, och inte har jag sett henne någonstans på forumet.

nu börjar jag bli orolig.

hallå, är det någon som vet vart hon har tagit vägen?
fortfarande inget svar på PM, och inte har jag sett henne någonstans på forumet.

nu börjar jag bli orolig.

HOn har lagt ner en stund, fokus på skola o jobb, o träning av mig. Hon dyker nog upp va det lider.:)

Har full förståelse för att hon väljer att hållas här ifrån ett tag... Datorer och internet har en tendens att ta överhand...

Hälsa henne att vi saknar henne...

Har full förståelse för att hon väljer att hållas här ifrån ett tag... Datorer och internet har en tendens att ta överhand...

Hälsa henne att vi saknar henne...

Jag ska hälsa henne. Vi ska va med på en varmblods show i Lenhovda den 17 juni. Vi ska dit o genrepa på sönda. Åk dit vetja, så får du träff na.;)

Jag hade eventuellt planer på att ta mig till travbanan.... Det är jubileumstrav i Tingsryd. Skulle dit med grannarna...

Sen har jag för mig att det är tävling i Bräkne hoby??? C-tävling eller har jag blandat i hop datumen??

Nåja sätter upp även detta evenemang i almanackan så får vi se vilket som väger tyngst...

Du kan väl skicka ett pm om vägbeskrivning ?? Utifall detta skulle gå vinnande ur striden..:D

Jag hade eventuellt planer på att ta mig till travbanan.... Det är jubileumstrav i Tingsryd. Skulle dit med grannarna...

Sen har jag för mig att det är tävling i Bräkne hoby??? C-tävling eller har jag blandat i hop datumen??

Nåja sätter upp även detta evenemang i almanackan så får vi se vilket som väger tyngst...

Du kan väl skicka ett pm om vägbeskrivning ?? Utifall detta skulle gå vinnande ur striden..:D

Hoy.
Den 16 är det tävling . EWR Riding center i Johannishus. den e flyttad. De blir inte så stort i Lenhovda några varmblod som slkulle va me , ska tävla. Så det blir bara BOOGIE och IZZE som e me. Sedan visar ryttarförningen upp sig med div skoj saker som staffet hoppning o lite små kul. Lenhovda ridsportföreninga har egen hemsida.

Hej allihopa...

long time.. men jag har faktiskt inte glömt er ;)

Jag har helt sonika stoppat huvudet i sanden vad gäller blondie för några raka svar får jag inte från Nån där nere, varesig det är folket i tyskland, belgien eller frankrike.. Det får läggas på is, men jag håller kik efter henne i annonser och liknande - enligt AQHA lever hon i alla fall.. så förr eller senare måste hon ju dyka upp någonstans.. hoppas jag.

Det har varit full rulle här nere i blekingehålorna med skolor och ansökningar och jobb och en väldigt lurig karl - men det får vi nog ta mer över pm tror jag ;)

Kram! Och tack allihopa

Liknande trådar

Anläggning Har fixat med jordningen till stallets aggregat. Funkade toppen i typ 15 min men sen gick det i alarmläge vilket enligt manualen sker...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: ameo
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Hej, Någon som vet hur det fungerar att importera häst till Sverige från England. Behöver man exv betala moms 25% vid import? Har...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Cambrie
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix