Hur gick det i Vara?

S

simpe

Jag är jättenyfiken hur det gick i Vara igår? Vilka kom iväg och hur gick det för er som var med?

Sv: Hur gick det i Vara?

Tyvärr ville inte lastbilen starta och jag måste köpa nya vinterdäck till min trailer innan jag vågar använda den, så jag kom inte iväg med nån av mina. Men åkte med som hästskötare åt min kompis som red sin nordsvenskkorsning Herkules. Hon var med i rening för första gången (har inte ens tränat nått sånt), kom 2;a av 2 :D Men var jätte nöjd för nu har vi hittat vad hennes häst tycker är kul! Hon var även med på pleasure w&t å kom 5;a, horsemanship w&t å kom 2;a och trail w&t å kom 2:a tror jag, kan minnas fel. var jätte nöjd med sin och hästen prestation! :banana: Tyvärr är mitt minne för kort för att komma ihåg alla andras placeringar. :o
En jätte trevlig tävling och kanske nästan bra att de inte var för många med då ridhuset inte är så stort. Men vi åker gärna dit igen!
Undrar bara varför de inte kunnde tatt en av utbildningsmönstrena på reiningen i stället för mönster 13?

8 av 10 i Pleasuren och 4 av ca 10 eller nått i Horsemanshipen.

MVH/ Stefan

Åkte tyvärr inte dit pga vädret, men hoppas det gick bra för alla!
Vem var domare föressten?

Liknande trådar

Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 123
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På fredagsförmiddagen var det besiktning för fälttävlanshästarna som ska starta under OS i Paris. Alla svenska hästar gick igenom...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Gunnar
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?