Hur gick det i Vara?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare simpe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 878
S

simpe

Jag är jättenyfiken hur det gick i Vara igår? Vilka kom iväg och hur gick det för er som var med?

Sv: Hur gick det i Vara?

Tyvärr ville inte lastbilen starta och jag måste köpa nya vinterdäck till min trailer innan jag vågar använda den, så jag kom inte iväg med nån av mina. Men åkte med som hästskötare åt min kompis som red sin nordsvenskkorsning Herkules. Hon var med i rening för första gången (har inte ens tränat nått sånt), kom 2;a av 2 :D Men var jätte nöjd för nu har vi hittat vad hennes häst tycker är kul! Hon var även med på pleasure w&t å kom 5;a, horsemanship w&t å kom 2;a och trail w&t å kom 2:a tror jag, kan minnas fel. var jätte nöjd med sin och hästen prestation! :banana: Tyvärr är mitt minne för kort för att komma ihåg alla andras placeringar. :o
En jätte trevlig tävling och kanske nästan bra att de inte var för många med då ridhuset inte är så stort. Men vi åker gärna dit igen!
Undrar bara varför de inte kunnde tatt en av utbildningsmönstrena på reiningen i stället för mönster 13?

8 av 10 i Pleasuren och 4 av ca 10 eller nått i Horsemanshipen.

MVH/ Stefan

Åkte tyvärr inte dit pga vädret, men hoppas det gick bra för alla!
Vem var domare föressten?

Liknande trådar

Dressyr Jag kan inte hitta någon ”planer och mål för 2024”-tråd, annars hade det varit roligare att fortsätta i den men om någon annan hittar... 2
Svar
28
· Visningar
1 895
Senast: Hedwig
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 031
Senast: cherie
·
Dressyr Passar på att gnälla lite till om ridhuset. Gick nyss därifrån med första hästen och tänkte gå ner med nästa. Men ångrade mig för det... 2
Svar
30
· Visningar
604
Senast: Fiorano
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
2 131
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Lönesamtal
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur