E
Eldorado
Hej och hjärtligt välkommna till denna tråd !
jag vet att det finns en annan tråd om det här, men den sista där skrev senast 07. så det är väl på tiden att tat på nytt !
!!!!!!!!!!!!!!Wilda!!!!!!!!!!!!!!
Jag äger ett arabiskt fullblod, född mars 2006.
hon är nuvarande höjd 1.60 cm !! villket är super !
jag tränar henne på den fria metoden som Klaus ferdinan hempfling har åter skapat från gammal historia. och det går suveränt
jag har longerat henne massor som hon är super duktig på!
Gått ut långa turer m.m ! Hon är super på att lasta stå bunden tas överalt
van med hovslagare, djurdocktorn m.m! Har även ställts ut på utställning !
och är därmed show tränad. Jag har ej löshoppat med henne än men det kommer att göras snart, ni kan också skriva om/hur ni löshoppat era 06.or ??!!
Ja det var det, ni får väldigt gärna skriva fakta om era 06.or och hur ni tränar och hur ni kommer fortsätta i framtiden, exempel om ni kommer rida in dem våren 09 ????
Mvh Emma Elvira & Wilda
jag vet att det finns en annan tråd om det här, men den sista där skrev senast 07. så det är väl på tiden att tat på nytt !
!!!!!!!!!!!!!!Wilda!!!!!!!!!!!!!!
Jag äger ett arabiskt fullblod, född mars 2006.
hon är nuvarande höjd 1.60 cm !! villket är super !
jag tränar henne på den fria metoden som Klaus ferdinan hempfling har åter skapat från gammal historia. och det går suveränt
jag har longerat henne massor som hon är super duktig på!
Gått ut långa turer m.m ! Hon är super på att lasta stå bunden tas överalt
van med hovslagare, djurdocktorn m.m! Har även ställts ut på utställning !
och är därmed show tränad. Jag har ej löshoppat med henne än men det kommer att göras snart, ni kan också skriva om/hur ni löshoppat era 06.or ??!!
Ja det var det, ni får väldigt gärna skriva fakta om era 06.or och hur ni tränar och hur ni kommer fortsätta i framtiden, exempel om ni kommer rida in dem våren 09 ????
Mvh Emma Elvira & Wilda