Mayalv
Trådstartare
I dag är vår lilla kille 2 v och vi har börjat få till våra rutiner hyfsat iaf (dvs allt tar den tid det tar och anpassas efter bebis ). Mina föräldrar skulle kommit och hälsat på nu i dagarna för att få träffa honom för första gången men olyckligt nog blev min pappa akut sjuk och har legat på sjukhus till igår. (Inget som smittar). Nu känner vi att vi skulle vilja muntra upp honom lite och helt enkelt åka dit istället. Det tar ca 3,5h med bilen och enligt barnmorskan ska det inte vara några problem om man tar pauser samt har bra koll på honom.
Min familj är ganska stor så gissningsvis är det några som kommer vara där nu över Valborg, dock är ingen förkyld osv så det känns som det borde vara ok.
Så som rubriken lyder, hur liten var er bebis när ni tidigast åkte bort med dem? Gick allt bra eller tyckte bebis det var jobbigt?
Min familj är ganska stor så gissningsvis är det några som kommer vara där nu över Valborg, dock är ingen förkyld osv så det känns som det borde vara ok.
Så som rubriken lyder, hur liten var er bebis när ni tidigast åkte bort med dem? Gick allt bra eller tyckte bebis det var jobbigt?