Hur gamla är ni?

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare mars
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 83
  • Visningar Visningar 6 857
Jag är 50 år. Började rida på ridskola för 42 år sedan och red regelbundet de första 30 åren ungefär. Numera rider jag när andan faller på och tid finns, min ridhäst är min sjukgymnast...
Jag har haft egen häst sedan 1983. Har ingen aning om hur många jag har ägt, men eftersom jag fött upp 35 och ett flertal andra hästar passerat här, så gissar jag på 50-55+... Just nu äger jag 9 hästar mellan 2-31 år, varav en är långtidsutlånad till ridskolan i kommunen.

Jag är 38 år
Jag har ridit ca 10 år på ridskola
Jobbat sex månader i tävlingsstall (hoppning)
Kört travhäst och varit medryttare till 3 olika typer av hästar i perioder
Jag rider ca 4-5 dagar i veckan.
Jag köpte min första egna häst år 2011, en liten arab, och han är kvar. :)

Senast ändrad:
Jag är 30, har ridit sen jag var 12. Red regelbundet fram tills för 7 år sedan. Hade egen häst tills för 5 år sen. Har sedan dess varit medryttare/kusk sporadiskt. Har haft 2 egna hästar samt 5-6 foderhästar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
4 970
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Hej, jag undrar hur mycket ni rider era gamla hästar. Jag har ett kallblods sto som är 27 år. Pigg och mår bra men vet inte hur mycket...
Svar
12
· Visningar
960
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka