Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså,för att förtydliga mig;Hur tycker ni den optimala uppfödningen av en travhäst skall vara?
Stammen har bara ekorrarna nytta av,
Alltså,jag är inte alls ute efter den perfekta bogvinkeln eller den rakaste hasen. Det jag vill veta är hur ni ser på den rent praktiska uppfödningen av en travhäst. Om det nu finns nån kvar som sysslar med sånt .
Alltså,jag är inte alls ute efter den perfekta bogvinkeln eller den rakaste hasen. Det jag vill veta är hur ni ser på den rent praktiska uppfödningen av en travhäst. Om det nu finns nån kvar som sysslar med sånt .
Jag har funderat ett tag...bra fråga! Mitt svar, ta det för vad det är. (Baserat på de tio senaste vinnarna.)Lines behöver en intenviskurs .
Jag har funderat ett tag...bra fråga! Mitt svar, ta det för vad det är. (Baserat på de tio senaste vinnarna.)
Först, rätt föräldrar. Jaha? Viktigast är att du har franskt någonstans. Är bara From Above som vunnit de tio senaste åren utan franskt, men Zoot Suit nedärver egenskaper som påminner om franska travare. Hoppas på en hingst.
Sedan ska du inte stirra dig blind på exteriören som är överskattad. Den är värd ca 10%, enligt forskare. Hjälp hästen om det behövs med korrigering, men lägg inte av för att någon vinkel är två grader fel. De flesta vinnarna har ett antal detaljer som inte är enligt "skolboken". Se bara till att det inte är något katastrofalt.
Miljön är viktig. Mycket rörelse för att stärka ben, leder och skapa muskler för att hålla för den påfrestning som kommer att krävas. Fodret är också väldigt viktigt. En foderstat i balans.
Sedan ska du se till att få in hästen hos någon av de tio bästa tränarna i Sverige. Hoppas att hästen är mogen att starta som två-åring. I finalen ska du boka upp en av den tio bästa kuskarna.
Så enkelt är det.
Commander Crowe v Juliano Star - Somack Johnny Takter Petri Puro
Colombian Necktie v Alf Palema - Tamburina Thomas Uhrberg Roger Walmann
Conny Nobell h Pearsall Hanover - Ring in Peace Björn Goop Björn Goop
Gazza Degato h Alf Palema - Gazette Håleryd Tom Horpestad Tom Horpestad
Tsar d'Inverne h Arnaqueur - Toormore Robert Bergh Robert Bergh
From Above h Zoot Suit - A Gift From Heaven Örjan Kihlström Stefan Hultman
Hilda Zonett s Spotlite Lobell - Via de Vrie Robert Bergh Robert Bergh
S:t Göran h Lindy's Crown - Holmskogsflickan Stig H Johansson Stig H Johansson
Victory Tilly v Quick Pay - Icora Tllly Stig H Johansson Stig H Johansson
Jolly Rocket h Atas Rocket - Solitaire Spin Per Lennartsson Per Lennartsson
Den är värd ca 10%, enligt forskare.
Satan i gatan vad jag ligger bra till då. Som har både Zoot Suit OCH franskt. Sen en av landets tio bästa tränare? Moi så klart .