Hur får man bort blåspray...

Eliseeh

Trådstartare
Jag har en häst som har ett sår på vänster bak, vi har använt blå spray på det i snart 1 vecka. Och det jobbigaste är att hon har vita strumpor. Och jag känner behovet att få bort det, snabbt! Har ni några tips, det lossar inte med vanlig tvål och vatten... :confused:

Sv: Hur får man bort blåspray...

Det är väl samma färgämne som används t.ex. för märkning av grisar, så det SKA vara svårt att få bort...

Har tyvärr inga tips, mer än att skaffa ofärgad sårspray till nästa gång. Tror att 4S har, samma som gör den braiga tjärsalvan.:)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 590
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 773
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 896

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat