Hur får jag tillbaka min teliamail?

M

millansnillan

Var tvungen att återställa hela datorn för ett tag sen.
Nu kommer jag inte in på min mail.

Trycker jag på Mailknappen komme rjag till teliamailen, men det är inte min utan det är ingen mailanvändare om ni förstår vad jag menar.
Jag vet att mailen finns kvar eftersom jag kan logga in på mitt MSNkonto med den.

Hur ska jag få tillbaka min teliamail?
 
Sv: Hur får jag tillbaka min teliamail?

Kanske återskapa kontot via lösen och användarnamn..om man omformaterar en dator så försvinner ju allt...
 
Sv: Hur får jag tillbaka min teliamail?

Hur återskapar man kontot?
 
Sv: Hur får jag tillbaka min teliamail?

Använder du Outlook Epress gör du följande:
Plocka fram dina e-mailkontouppgifter
Öppna OutlookExpress
Klicka på verktyg - välj konto
välj fliken E-post - lägg till
Fyll i de uppgifter som krävs o klicka på OK

De flesta e-postprogram funkar på samma sätt.
 
Sv: Hur får jag tillbaka min teliamail?

Det fungerade inte :( Nu har jag visserligen den mailen och den öppnas när jag trycker på MSNknappen "öppna min inkorg" men jag kan inte skicka mail till den?
 
Sv: Hur får jag tillbaka min teliamail?

Menar du att mailen i MSOutlook (eller Outlook Express) är borta ur inkorgen? I så fall kan det vara lite problem. För om du flyttat omkring mailen i programmet kan det vara att dem inte ligger kvar på servern dvs inte går att återskapa genom server. Däremot har jag för mig att det ligger en inställningsfil någonstans där mailen är sparade och då skapas det en kopia vid återställning.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: SaraXX
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
399
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp