Hur få tag på äldre SM-resultat?

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Nashua

Hej,

vi har nyligen köpt en ponny som enligt uppgift deltagit i SM (hopning) för några år sedan. Säljarna var dock osäkra på exakt när (det var före deras tid). Finns det något sätt att få fram resultat från äldre SM? När man söker på Ridsportförbundets hemsida går ju resultaten bara tillbaka till 2003. Vore kul att se hur det gick för henne på SM.

Sv: Hur få tag på äldre SM-resultat?

där är väl bara medaljörerna??

Ts ponny skulle ha deltagit men det står inte att den var placerad.

Tack för länken, men jag hittar bara resultat för stor häst där, inget för ponny.

Vad heter ponnyn? Jag kan fråga mamma... Hon är som en mindre (större?) databas. :crazy:

Ponnyn heter Black Shine. Korsningsponny, importerad från Belgien, född-91. Hon är en B-ponny. Har nationella och regionala placeringar i LA 2004.

det går väl mot en avgift få fram ponnyns alla starter mot en avgift till ridsportförbundet?

japp de som finns reggade deras register är ju inte 100% korrekt (SM borde dock vara med), kostnad 150 kr tror jag.

Nej, hon kände inte till den. Men det betyder ju inte att den inte tävlat SM...

oh black shine, tror att det är den som min kompis olivia red innnan? :)

Hej,

jodå, det är en tjej som heter Olivia som har ridit henne. Såg att dom gjort bra resultat 2004. Vet du något mer?? Det är min lilla dotter Angelika (8 1/2) som har henne nu. Vi har bara haft "Shiney" i 2 veckor, men är väldigt förtjusta i henne. Hon är väl egentligen litet för svårriden för Angelika, men vi hoppas att hon ska kunna "växa in" i henne så småningom.

hon har gått SM med Jasmine Svanström. borde varit typ 2002 eller nåt sånt, hon gick rätt bra me henne.. köpte nämligen en ponny av dom förut sen känner jag dom som ni köpt henne av oxå! :p

:bump:
hon har gått SM med Jasmine Svanström. borde varit typ 2002 eller nåt sånt, hon gick rätt bra me henne.. köpte nämligen en ponny av dom förut sen känner jag dom som ni köpt henne av oxå! :p

vad har hon mer haft för ponnys? känner igen hennes namn jättemkt..:!!

Senast ändrad av en moderator:

Ponnyn heter Black Shine. Korsningsponny, importerad från Belgien, född-91. Hon är en B-ponny. Har nationella och regionala placeringar i LA 2004.

en liten brunskm? :D
var i samma klubb ett tag, 2002 tror jag det var.

tips. Kolla på Equipe.nu Gamla tävlingar. Har du tur så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hoppning Halloj! Jag har fastnat i en dålig hoppspiral tror jag 😛. Som ponnyryttare hade jag ett ganska hyfsat mod och kunde styra runt min...
Svar
15
· Visningar
2 937
Senast: Hallonsoda
·
Hästmänniskan Hej! Let me presentera mig :-) Jag är en fjortonårig tjej som rider dressyr. Jag köpte ett ganska nervigt och stressat sto för lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 725
Senast: Tonto
·
Gnägg Hej! Nu behöver jag råd av er. Har ett äldre sto. 21 år gammal. D-ponny. Har haft henne i 17 år och jag älskar henne otroligt mycket...
Svar
9
· Visningar
1 529
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Nielaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka