Hur få bort fåglar ur ligghallen?

gammalek

Trådstartare
Skatorna tycker om att vistas i ligghallen, vilket varken jag eller djuren skulle ha något emot om det inte vore för att de bajsar överallt. Finns det något knep att få bort skatorna?

Skatorna tycker om att vistas i ligghallen, vilket varken jag eller djuren skulle ha något emot om det inte vore för att de bajsar överallt. Finns det något knep att få bort skatorna?
I en del stall jag stått i så har dom haft sådana där plastgrejer för dörrarna, vet inte vad det heter men det hjälper mot att fåglar fyglar flyger in.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Har ni några bra tips på hur man skyddar jordgubbarna från fåglar? Jag vill inte sätta upp nät, och har ingen lust att krångla till...
2
Svar
21
· Visningar
904
Senast: tott
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
472
Senast: tanten
·
Hemmet Jag flyttar in i min nya lägenhet idag, och kylskåpet luktar illa 😖 finns det några fler knep än ättika för att få bort det? Är...
2
Svar
24
· Visningar
1 369
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar