Hur f******N

martha

Trådstartare
...Får jag tillbaka menyn på min dator :confused:
det som skall vara överst...där man kan klicka bakåt,skriva adresser,söka mmm....är BORTA :crazy: :crazy:
Hur kan det gå till....jag kan inte heller ta muspekaren och "dra ner" det....
MANDALAKI....Dags att sova middag nu va :angel: :D
 
du få trycka på allt som går att trycka på.. det kan hjälpa.. hehe ;)
 
felet.jpg

Testa att klicka på pinnarna markerade i gult och dra.

Testa även att nästa gång du får datorproblem lägga tråden på "Datorer"
 
Men det är ju just DEN menyn som inte FINNS :crazy:...så då går det ju inte att dra....nederkanten har fått dra så den kom upp, men det överst är BORTA :mad:
 
Testa att klicka på alla pinnarna och dra uppåt och nedåt, oavsett om bilden ser ut precis som min. (Bilden gjorde jag tidigare åt någon som tappat bort adressfältet istället)

Annars kan du testa:
Visa->Verktygsfält->Standardknappar (Så att Standardknappar har en bock framför)
 
Har du vanliga menyerna kvar (File, Edit, View osv)?
I så fall Gå in på View välj 'Toolbars' och välj det du vill se (det blir en bock framför de du valt). Den med back-knappen etc heter 'Standard buttons' Adressfältet heter 'Address Bar'

På svenska gissar jag att det heter något i stil med Visa, Verktygsmenyer, Standardknappar resp Adressfält
 
Det gick :bump: :bump: :bump:
sablar sa jag skulle trycka på F11, det gjorde jag men då kom bara understa fältet, sen knopplade jag lite och helt plötsligt så kom allt upp....än om i en annan ordning :D, men nu finns allt där det skall finnas :bow: :bow:
 

Liknande trådar

Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
13 965
Senast: Legolaz
·
  • Låst
Övr. Hund *LÅÅNGT* OHH:mad: :mad: :mad: :mad: vart ska jag börja!? jag e sååå j*vla less på min hund att för tillfället skulle det vara SÅÅÅÅ...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 084
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp