hur bra prestation?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare snellman
  • Startdatum Startdatum
S

snellman

Min häst Rival Gwin´s (e:Songcan u:camilla knab)Livs

på 90 starter/placeringar
19-15-11

med 1 605 520 kr insprunget totalt

med rekord på:
16,8k 14,4m 15,6l 12,9ak 14,3am 15,4al

Hur bra har han prestrerat?

Hur tyder man detta rekord? vad är det i minut och sekund och vilken sträcka.jag förstår inte detdär :P någon kan gjärna få förklara systemet för mig så jag kan titta vad alla andra travare jag ägt sprungit på! :D Tack på förhand snellman

Senast ändrad av en moderator:
Sv: hur bra prestation?

din häst var riktigt duktig!!:laugh:

19-15-11
1a-2a-3a

jag hinner inte förklara mer nu men det gör med all säkerhet nån annan!

19-15-11

med rekord på:

Hur tyder man detta rekord? vad är det i minut och sekund och vilken sträcka.jag förstår inte detdär :P någon kan gjärna få förklara systemet för mig så jag kan titta vad alla andra travare jag ägt sprungit på! :D Tack på förhand snellman

tänkte bara säga att jag har haft han som pass häst när han var 2-3 år :D
Guda snäll var han då..

tänkte bara säga att jag har haft han som pass häst när han var 2-3 år :D
Guda snäll var han då..

Hahaha jaa ^^ han är en riktig guldklimp ;D Du får gärna skicka lite PM om hanns personlighet då eller om det är något annat du vet om honnom !

han är så go att man kan sitta med hans uvud i knäet när han liggeri boxen :D

19-15-11

med rekord på:

Han har gjort 90 starter, vunnit 19, varit tvåa 15 ggr och trea 11 ggr.
Hans rekord är 16,8 på kort distans. 14,4 på medeldistans, 15,6 på lång distan...12,9 på kortdistans (auto = bilstart) 14,3 på medeldistans autostart, och 15,4 på lång distans autostart..
intjänat 1,6 miljoner lite drygt.

Det är bra häst, de fanns en tid många bra "Gwin"hästar...

T.ex. 16,8k betyder att han under ett lopp på kort distans (vanligtvis 1.640 m, men det kan variera) i snitt sprang en kilometer på en minut, sexton sekunder och åtta tiondelar. Medeldistans (m) är vanligtvis 2.140 m och lång distans (l) är oftast 2.640 m (även 3.140 m är ganska vanligt, och sedan finns det andra varianter också).

Din häst var jätteduktig, jag minns honom. :D

T.ex. 16,8k betyder att han under ett lopp på kort distans (vanligtvis 1.640 m, men det kan variera) i snitt sprang en kilometer på en minut, sexton sekunder och åtta tiondelar. Medeldistans (m) är vanligtvis 2.140 m och lång distans (l) är oftast 2.640 m (även 3.140 m är ganska vanligt, och sedan finns det andra varianter också).

Din häst var jätteduktig, jag minns honom. :D

Okej fan vad härligt ^^ Jaa det är många som säger att han vart jätte duktig och jag har ju själv sett i lite gammla trav tidningar.. och jag har träffat många på buke som har haft honnom som passhäst lr vart i kontat me honnom på annat vis å ett bra omdömme !:grin: men ibland är det ju faktiskt lite svårt att tro att hästen som går där ute ihagen med sinan vänner faktiskt är Rival Gwin :D:crazy:

Ja, jag har haft en hel del riktiga kanoner jag också, bl a 2 st elitloppsdeltagare...men der som sammaför dessa är:......: De är som vilka hästar somhelst :love:

heheh ja har dock märkt att dom andra trsvarna jag haft och hittat på STC inte har vart i klass med honnom det är hästar som Bobadilla,Limana och 2 jag inte kan nu på rak arm xD hahaha lite virrigt av mig jag vet.
Bobadilla blev ju triangelmärkt pga skada innan start. men med henes stam och vad henens syskon prestrerat och hur hon visat up sig tror jag hon hadde kunnat bli stor om inte olyckan vart framme.. limanas stam är inget jag känner igen så jag kan inte säga något. men jag tror inet hon hadde vart så bra.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka