Vi står väster om Stockholm, åt Bro-hållet. Finns mycket stall i krokarna.Vart håller du till och vad betalar du? Det låter som himlen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi står väster om Stockholm, åt Bro-hållet. Finns mycket stall i krokarna.Vart håller du till och vad betalar du? Det låter som himlen!
Har insett hur bortskämd jag är när det gäller stall och dess faciliteter. Har flyttat från en liten stad till det så kallade "Hästmeckat" (Skåneland) och hästen har fått följa med. Men vad jag inte förstod var svårigheten att hitta ett likvärdigt stall som mitt gamla.
Så, vad är du bortskämd med?
Vi har eget stall och egen gård. Och det är jag bortskämd med! Våra hästar går i lösdrift, men vi har såklart stall också.
Stora boxar? ja. Också 3 spiltor med godkända mått.
Värme i stall (delar av)? ja, men sedan lösdriften kom igång bara i sadelkammare.
Toalett? Ja
Ridhus? nej men egen ridbana.
Service? Ja, flera av våra grannar också är djurägare.
Ytor att förvara foder/prylar? Ja
Stora hagar? Ja, självklart. Både stängslad vinterhage med ligghall och stooor sommarbeteshage vindskydd.
Ordning och reda? Ja
Duschspilta MED varmvatten? Absolut, känns som ett måste då vi har travhästar.
Träningar? Ja
Pentry? Ja
Ridvägar? Ja.
Vad mer? Nära till skog, sjö och. I stort sätt Bilfritt. Nära till travbana. Har egen rakbana.
(Nu är jag inte bortskämd med allt detta, men måste erkänna att Hästmeckat har gjort mig besviken, trodde mer om hästvärlden i Skåneland)
Har insett hur bortskämd jag är när det gäller stall och dess faciliteter. Har flyttat från en liten stad till det så kallade "Hästmeckat" (Skåneland) och hästen har fått följa med. Men vad jag inte förstod var svårigheten att hitta ett likvärdigt stall som mitt gamla.
Så, vad är du bortskämd med?
Stora boxar?
Värme i stall (delar av)?
Toalett?
Ridhus?
Service?
Ytor att förvara foder/prylar?
Stora hagar?
Upphängningsmöjlighet?
Putsvänligt?
Ordning och reda?
Duschspilta MED varmvatten?
Träningar?
Stallkompisar?
Pentry?
Omklädningsrum?
Närhet?
Ridvägar?
Vad mer?
(Nu är jag inte bortskämd med allt detta, men måste erkänna att Hästmeckat har gjort mig besviken, trodde mer om hästvärlden i Skåneland)