Hur berättade ni?

Sv: Hur berättade ni?

KL

Jag är inte gravid och har inte varit det heller, men vi planerar att skaffa barn inom en inte allt för lång framtid. Vi kommer inte att ha några som helst problem att berätta för mina föräldrar och svärföräldrar. Jag vet att de blir överlyckliga allihop!

//julia

Vi är på samma linje och våra föräldrar kommer blir som era, jätteglada! :) Även om de inte kommer vara så beredda på nyheten :angel:
 
Sv: Hur berättade ni?

Är 19 år och är i vecka 17, min sambo är 20. Mamma började fnissa lite grann, och blev jätteglad. Min syster som är 32 år gammal och barnlös blev chockad (och säkerligen lite stressad). Hon ifrågasatte det också ett par gånger innan chocken lagt sig. Men alla är glada för min skull!

- alla som vet vill säga. Pappa, som jag inte har så bra kontakt med än vet inget ännu. Inte mormor heller, men hon kommer få veta på midsommar!
 

Liknande trådar

Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: Shaggy
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 921
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
899
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 194
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp