Hur bär ni scarf?

tott

Trådstartare
Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?
 
Beror på sjal, och kläder. Det går ju att göra så mycket.

Ska jag ha den för att täcka lite, i en för stor urringning (vill inte visa för mycket av ärr)så arrangerar jag den löst mitt på. ska den bara vara färgklick så kanske jag knyter den på sidan av halsen och lägger ändarna framåt resp bakåt.

Beror på storlek också. Och material.
Möjligheterna är många.
Jag har sjal nästan jämt.
 
Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?
Jag virar den ofta bara ett varv runt halsen med båda testarna hängande på framsidan.
becksondergaard-sjal-gwen.jpeg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: Lazy Lady
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva tips 🙂 Jag tycker att jag med åren iallafall blivit bättre på att köpa kläder och med det menar jag att jag lärt mig...
Svar
0
· Visningar
268
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 398
Senast: Sassy
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 136
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp