Hur bär ni scarf?

tott

Trådstartare
Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?

Beror på sjal, och kläder. Det går ju att göra så mycket.

Ska jag ha den för att täcka lite, i en för stor urringning (vill inte visa för mycket av ärr)så arrangerar jag den löst mitt på. ska den bara vara färgklick så kanske jag knyter den på sidan av halsen och lägger ändarna framåt resp bakåt.

Beror på storlek också. Och material.
Möjligheterna är många.
Jag har sjal nästan jämt.

Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?
Jag virar den ofta bara ett varv runt halsen med båda testarna hängande på framsidan.
becksondergaard-sjal-gwen.jpeg

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Längst inne i garderoben hittade jag denna tröja/kofta/poncho eller vad man nu ska kalla den. Jag har inget minne när jag köpte den...
Svar
7
· Visningar
803
Senast: Lazy Lady
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: tanten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar