Och hur arg skulle du bli ?? I morse när jag skulle lämna min dotter på dagis ,så var ingen där . Jaja tänkte jag ,det kommer säkert någon när som helst. Men icke minutrarna gick och ingen ur personalen behagade att dyka upp. ..jag stod och pratade med hon som städar där och hon tog min dotter ,,för de skulle ju dyka upp någon när som helst ???!!!!
Jag åkte till jobbet och ringde när jag kom fram för att höra hur det gick ..och till min lättnad gick det jättebra ..men ingen peronal hade dykt upp. Och nu var kl 07.10 ,,och dom ska öppna 06.30....
Jag ringde lite senare igen för att höra om någon peronal hade kommit och de hade det ... Missen i morse skyllde de på planeringsmiss och sjukdom ....
Jag åkte till jobbet och ringde när jag kom fram för att höra hur det gick ..och till min lättnad gick det jättebra ..men ingen peronal hade dykt upp. Och nu var kl 07.10 ,,och dom ska öppna 06.30....
Jag ringde lite senare igen för att höra om någon peronal hade kommit och de hade det ... Missen i morse skyllde de på planeringsmiss och sjukdom ....