Sv: Hur arg får man bli
Jag är en äkta NH människa
(Tro inte på den lögnen
)
Ni behöver inte predika för mig att jag överreagerade eller att jag gjorde helt fel. Jag skriver bara vad som hände och jag gör om det behövs.
Min kille har en gång nafsat efter mig för att jag smorde honom med myggmedel. Han stötte bara till med tänderna inget direkt bett.
Då blev jag förbannad och vrålade vad f*n han höll på med och backade honom med rakt in i en vägg medan jag skrek och svor åt honom
Sedan ställde jag tillbaka honom till stället där han stått från början och fortsatte smörja och fortsatte samtalet där jag blivit avbruten (talar alltid om vardags saker med honom) och han stod som ett tänt ljus och efter det har han aldrig gjort något och jag VET att han inte tog skada av "behandlingen" eftersom jag alltid gör så om han gör något fel...
Många kan säkert tycka att det är hemskt att skrika och låta åt hästen, men inte jag :smirk:
Jag föredrar att skrika åt honom än att slå honom (visst det finns mellanlägen men om han verkligen gör, enligt mig, ett stort fel)
Jag har känt honom i snart 3år och under den tiden har jag aldrig slagit honom men där emot skrikit en del och det har fungerat bra.
Han lyssnar till det och det är aldrig några problem att han missförstår... För enda gången jag höjer rösten är när jag är arg på honom alltså vet han om han gjort något fel....