Alexandra_W
Trådstartare
Hur är era hundar när ni städar? Jag upphörs inte av att förvåna hur Viktor kan tycka det är så KUL, varenda gång. Han blir inte uppspelt eller börjar härja/jaga dammsugaren eller något sånt, utan städning är så INTRESSANT helt enkelt. Han måste följa efter mig, se vad jag tog upp och var jag la ner det. Och kolla varje sak som slängs i papperskorgen. När jag dammsuger står han bredvid och tittar ungefär som 'jaha, du gör SÅ, då förstår jag, smart det ska jag komma ihåg'. Böjer jag mig ner och dammsuger under soffan 'knäböjer' han bredvid och kollar in han med.
Osv, men ni fattar nog. Jag tycker ju han borde ledsna, det blir ju aldrig direkt roligt, men nej intresset håller i sig.
Utter bryr sig inte, han lägger sig någonstans, flyttar på sig när jag puttar på honom med dammsugaren typ. Tidigare hundar har parkerat i korgen, och när monstret (dammsugaren) kommit förnära lagt sig i sängen eller annat dammsugarsäkert ställe.
Men Viktor som sagt, det mest hyperintressanta som finns tycks vara städteknik i hans värld
Och jag begriper det inte. Okej om han blivit uppspelt/uppstressad, trott det var en lek, jagat dammsugaren etc. Men nix.
TYVÄRR måste jag dock meddela att städintresset bara sträcker sig till att titta på, i övrigt är han en hejare på att stöka ner och dra fram. Eller.. så är de där skorna i sängen och mössorna i korgen HANS försök att städa, måhända?
Osv, men ni fattar nog. Jag tycker ju han borde ledsna, det blir ju aldrig direkt roligt, men nej intresset håller i sig.
Utter bryr sig inte, han lägger sig någonstans, flyttar på sig när jag puttar på honom med dammsugaren typ. Tidigare hundar har parkerat i korgen, och när monstret (dammsugaren) kommit förnära lagt sig i sängen eller annat dammsugarsäkert ställe.
Men Viktor som sagt, det mest hyperintressanta som finns tycks vara städteknik i hans värld
TYVÄRR måste jag dock meddela att städintresset bara sträcker sig till att titta på, i övrigt är han en hejare på att stöka ner och dra fram. Eller.. så är de där skorna i sängen och mössorna i korgen HANS försök att städa, måhända?