Hur är det med huvudet egentligen???

ghost

Trådstartare
Med två egna inkvalade hästar, en som startar och en som går på rehabilitering, och heltidsarbete på dagtid har jag lyckats skaffa EN TILL!!! :crazy: Hur smart får man vara? :confused: :confused: :confused:

En häst som jag visserligen hjälpt till med i ett halvår, men som dras med hemskt mycket "gamla" problem i kroppen... Hon funkade i 2 månader innan hon fick lite obestämbara hältor och muskelspänningar som vandrade omkring i kroppen...

Men har man inte utmaningar och dåligt med tid innan så.... Har vi inte fått henne fräsch till i höst så är det läge att ge upp i vilket fall som helst men då har hon ju ärligt fått chansen...

/// ghost

känner igen mej! "har men inte jobb - så skaffar man sig" ;)

:rofl:

" Vinna eller försvinna........det är bara att bryta ihop och gå vidare "....."

Men OM det funkar är hon en sån där snäll kuse som JAG orkar köra lopp med. :p Fast det blir väl som vanligt att jag blir snål på poängen och låter proffsen köra... :angel:
På torsdag blir det "veterinär-besiktning" = hältutredning, på fredag tandläkaren och nästa vecka blir det equiterapeuten igen. Tur att vi i princip fick hästen ,(klart under vad slaktvärdet nu kan ligga på), med tanke på hur billig hon blir i början... :crazy: :o :crazy:

/// Ghost

Ja visst!!! I år är det ingen tvekan om att "den lilla" är kvar, nu är det ju mindre än tre månader kvar.
Så mycket som h*n fått träna i magen så måste det bli en racer. Hon har inte direkt fattat det där med att bli stadig mor än. :D :D

/// ghost

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite akuta råd. Min häst har varit svårlastad det senaste året, och jag har kommit fram till att det troligast är själva...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 667
Senast: Korven
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 455
Senast: Liten
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 735
M
Träning Hej. Det är så att jag har en ny medryttare på min häst. Det är en jättegullig tjej på 22 år som har ridit i ca 4-5 år. Hon kommer...
2
Svar
26
· Visningar
3 384
Senast: Myrslok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar