Hur är det med huvudet egentligen???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ghost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 171

ghost

Trådstartare
Med två egna inkvalade hästar, en som startar och en som går på rehabilitering, och heltidsarbete på dagtid har jag lyckats skaffa EN TILL!!! :crazy: Hur smart får man vara? :confused: :confused: :confused:

En häst som jag visserligen hjälpt till med i ett halvår, men som dras med hemskt mycket "gamla" problem i kroppen... Hon funkade i 2 månader innan hon fick lite obestämbara hältor och muskelspänningar som vandrade omkring i kroppen...

Men har man inte utmaningar och dåligt med tid innan så.... Har vi inte fått henne fräsch till i höst så är det läge att ge upp i vilket fall som helst men då har hon ju ärligt fått chansen...

/// ghost

känner igen mej! "har men inte jobb - så skaffar man sig" ;)

:rofl:

" Vinna eller försvinna........det är bara att bryta ihop och gå vidare "....."

Men OM det funkar är hon en sån där snäll kuse som JAG orkar köra lopp med. :p Fast det blir väl som vanligt att jag blir snål på poängen och låter proffsen köra... :angel:
På torsdag blir det "veterinär-besiktning" = hältutredning, på fredag tandläkaren och nästa vecka blir det equiterapeuten igen. Tur att vi i princip fick hästen ,(klart under vad slaktvärdet nu kan ligga på), med tanke på hur billig hon blir i början... :crazy: :o :crazy:

/// Ghost

Ja visst!!! I år är det ingen tvekan om att "den lilla" är kvar, nu är det ju mindre än tre månader kvar.
Så mycket som h*n fått träna i magen så måste det bli en racer. Hon har inte direkt fattat det där med att bli stadig mor än. :D :D

/// ghost

Liknande trådar

Hästhantering Jag behöver lite akuta råd. Min häst har varit svårlastad det senaste året, och jag har kommit fram till att det troligast är själva... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 688
Senast: Korven
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 593
Senast: Liten
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 932
M
Träning Hej. Det är så att jag har en ny medryttare på min häst. Det är en jättegullig tjej på 22 år som har ridit i ca 4-5 år. Hon kommer... 2
Svar
26
· Visningar
3 411
Senast: Myrslok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka