purity_666
Trådstartare
I sin "näcka på toaletten när jag ska bajsa" väska? Av plast förstås.Hmm. Undrar var han la overallen om han inte fick bajs på den då xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I sin "näcka på toaletten när jag ska bajsa" väska? Av plast förstås.Hmm. Undrar var han la overallen om han inte fick bajs på den då xD
Ja jaa, såklart!I sin "näcka på toaletten när jag ska bajsa" väska? Av plast förstås.
Ta med 3 små skålar på toaletten nästa gång du måste bajsa. Experimentera tills det blir bra och delge oss resultatet?Jag kan inte sova pga den här tråden. Funderar på snäckskal och ätpinnar och nä ...
Ta med 3 små skålar på toaletten nästa gång du måste bajsa. Experimentera tills det blir bra och delge oss resultatet?
Kommer aldrig kunna titta på tvålskålar hemma hos folk på samma sätt tack vare dig
Kommer aldrig kunna titta på tvålskålar hemma hos folk på samma sätt tack vare dig
Ja kanske? Fast i så fall varför just 3?De kanske sprutar vatten? Avger något ljus som tar bot skiten?
Fantastisk isbrytare för alla tillfällen!
Då får du fråga var de andra två är
Ja det kanske blir nästa partylek?Fantastisk isbrytare för alla tillfällen!