LiZH
Trådstartare
Lille havanesern Idefix är 16 veckor. Han är liten, kommer att bli stor men ändå inte. Nu funderar jag på hur han ska åka i bilen. Eftersom vi är fem i familjen behöver vi hela bilen när alla åker med. Bilen är en kombi så bur är inget problem. Men riskerar man inte att han kastas/vältrar runt i buren? Vi kommer mest åka kortare sträckor och för det allra mesta aldrig alla fem i bilen samtidigt, men han behöver väl ändå vänja sig att åka längst bak...? Hur gör ni andra med små hundar?
Nästa fråga nār jag ändå är på gång. Idefix ska få ha en egen plats pá varje våningsplan i huset. Nu funderar jag på att i entreplan där kök och v-rum är skaffa en bur till honom. Tänker att det ger honom ännu mer lugn och ro än en korg, är jag på rätt spår eller ute och cyklar?Buren ska inte stängas alls.
Nästa fråga nār jag ändå är på gång. Idefix ska få ha en egen plats pá varje våningsplan i huset. Nu funderar jag på att i entreplan där kök och v-rum är skaffa en bur till honom. Tänker att det ger honom ännu mer lugn och ro än en korg, är jag på rätt spår eller ute och cyklar?Buren ska inte stängas alls.