Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha, ja vi får hoppas jag inte åker av innan du hunnit se då...har varit på tre terrängträningar i Latorp och trillat av minst en gång på alla träningarna
Inte för att hästen är dum..hon blir bara jäkligt glad och ja...jag måste helt enkelt träna på balansen.
Jag och skrutten ska oxå dit och testa på hunting för första gången. Men har anmält oss till 90 klassen, känns lite litet med 70 klass eftersom vi gjort många terräng starter tidigare. Fast kanske är helt vansinne Vi får väl se
En fråga bara, det står i reglerna att hos ÖTR räknas även tiden i banhoppningen, gäller det snabbast tid då eller är det optimaltid i banhoppningen oxå?
Skola & Jobb
Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"?
Jag tänker att det ju borde...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.