Hunting ÖTR

Novelette

Trådstartare
Nu är snart anmälningstiden ute så vilka ska dit?

Jag gissar att jag kom med för jag fick ett mail där det stod att vi var välkomna:D

Vi ska hoppa 70cm.

Sv: Hunting ÖTR

Haha, ja vi får hoppas jag inte åker av innan du hunnit se då...har varit på tre terrängträningar i Latorp och trillat av minst en gång på alla träningarna:angel:
Inte för att hästen är dum..hon blir bara jäkligt glad och ja...jag måste helt enkelt träna på balansen.:rofl:

Jag och skrutten ska oxå dit och testa på hunting för första gången. Men har anmält oss till 90 klassen, känns lite litet med 70 klass eftersom vi gjort många terräng starter tidigare. Fast kanske är helt vansinne :D Vi får väl se ;)

Det blir inge hunting för mig. Halt häst:(
Men jag ska vara funktionär iaf så jag kommer och heja på er!

Nej vad träligt. Hoppas det inte är något allvarligt med pållan.

Själv har jag noll inspiration och funderar på att låta bli att åka, men jag vet ju att jag kommer ångra mig grymt på söndag morgon isåfall.

En fråga bara, det står i reglerna att hos ÖTR räknas även tiden i banhoppningen, gäller det snabbast tid då eller är det optimaltid i banhoppningen oxå?

Det är optimaltid så som jag fattat det. Har för mig att vi förra gången fick en tid för banhopningen och en för terrängen.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: corzette
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
499
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2