Hungrig veteran

tott

Trådstartare
Min gamla hund, som i alla år varit väääldigt liten i maten, har blivit hungrig och glupsk som en hel labrador ;) :eek:
Hon är i bra hull och är avmaskad under hösten.

Vad tror ni det är som gör att hon blivit så matintresserad? Min (skämtsamma) tanke är att hennes begynnande senilitet har gjort att hon har glömt att hon inte gillar mat :idea:
 
Sv: Hungrig veteran

Äldre hundar har för vana att få högre ämnesomsättning, så det kan ju bero på det.
 
Sv: Hungrig veteran

Tack!

Huga! Läste just någonstans på Internet att ökad aptit kan bero på buktumörer :eek: :eek: Blev skiträdd! ...men man tycker ju att allmäntillståndet skulle vara försämrat om någon buktumör "åt upp" all mat.
Kan tillägga att min hund dricker normalt också.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 185
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 756
Senast: Dino
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 106
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 695
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp