C
CoraO
Idag fyller min lilla vita herdehund 4 år HIPP HIPP HURRA (psst, han föddes en dag innan mig )
Så ja skickar in ett recept på hundtårta, vilken jag gjorde åt Coby
Detta behövs:
• 2-3 brödskivor
• Torrfoder (välj mängd själv)
• 1 morot
• Skål
• Vatten
• Något din hund tkr e mumsigt
Så här gör du:
Blötlägg torrfodret och brödet i vatten några timmar innan tårtan ska serveras så att fodret och brödet drar åt sig så mkt vatten som möjligt. När detta är klart lägger du torrfodret i hundens matskål och mosar det tills det blir en jämn kaka, och mosa det blöta brödet ovanpå som en garnering! Sprid över favorit godis, kött eller något din hund gillar (själv tog jag smågodisar och kyckling). Dela moroten i det antalet din hund fyller och stick ner i tårtan. Serveras med en kopp vatten
Så ja skickar in ett recept på hundtårta, vilken jag gjorde åt Coby
Detta behövs:
• 2-3 brödskivor
• Torrfoder (välj mängd själv)
• 1 morot
• Skål
• Vatten
• Något din hund tkr e mumsigt
Så här gör du:
Blötlägg torrfodret och brödet i vatten några timmar innan tårtan ska serveras så att fodret och brödet drar åt sig så mkt vatten som möjligt. När detta är klart lägger du torrfodret i hundens matskål och mosar det tills det blir en jämn kaka, och mosa det blöta brödet ovanpå som en garnering! Sprid över favorit godis, kött eller något din hund gillar (själv tog jag smågodisar och kyckling). Dela moroten i det antalet din hund fyller och stick ner i tårtan. Serveras med en kopp vatten