Glimfeather

Trådstartare
Jag har inte varit medlem i skk sen mitt medlemskap gick ut i maj i år, men ändå fortsätter de skicka tidningen hundsport till mig. trots att jag inte betalar något. iofs är det väl trevligt för mig, men lite skumt... eller?

Sv: Hundsport

Det är ju rätt kul att få en gratis tidning :)

Skickar de massa påminnelser till dig också? med medlemskort och allt?

De försöker nog få dig att fortsätta vara medlem. När de inser att du inte tänker betala så kommer tidningen sluta komma.

undrar om det inte är samma sak för dem som för de politiska ungdomspartierna, de får bidrag för varje medlem. därför vill de naturligtvis inte stryka någon ur sina listor ;)

*viskar tyst* Samma här! :angel:

Har gått ur SKK för det ger mig inte. Hundsport har blivit sämre nu än förr, den innehåller bara enmassa utställningsresultat. Enda jag läser är debattsidorna, kåserier och om det skulle råkas finnas en intressant artikel. :crazy:

samma här... men jag vill ju ställa ut i skk-utställningar ibland. hade dock ont om pengar iår så jag betalde inte. hur länge har du fått tidningen efter du slutade betala?

elsa_carlsson skrev:
undrar om det inte är samma sak för dem som för de politiska ungdomspartierna, de får bidrag för varje medlem. därför vill de naturligtvis inte stryka någon ur sina listor ;)

Så är det ju Inte... :cool:

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 490
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 953
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
996
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 406
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama