Hundprogram på 4an nu!

Sv: Hundprogram på 4an nu!

Vet inte om det är något att se, men det dök upp när jag zappade runt. :D

började fundera på vad du menade med hundprogram, för d första jag såg när jag bytte kanal var en apa och ett lejon :crazy:
Men det va visst en vovve med oxå :D

Ja...precis det! Hundprogram = hund i program. :angel: :angel: :D

Det handlade tydligen inte så mkt om hund. Men programmet hette faktiskt "Hundjobb"..

tyckte mest det innehöll leopardungar.. iofs så va väl hunden oxå med en del.. men 90 % av det jag såg innehöll ingen vovve alls :crazy:

Nä, det var faktiskt lite trist. Men söta små kissekatter. :love:

ja, skulle inte ha nåt emot att ha en sån här hemma :angel: sålänge dom håller sej små dvs.

Ja, men tänk vad mysigt att kunna borra in näsan i den pälsen. Stor ska den vara så man kan ha kissekatten som en saccosäck. :D :love:

Men det gäller att hålla sig väl med den lilla kissekatten ala 200 kg (?) annars blir man nog ett skrovmål. :crazy:

Nja... håller mej nog till kattungar jag,
Då slipper jag bli ruinerad p g a deras matkostnader :angel: plus att jag tycker det gör tillräckligt ont när mina katter sätter igång å leker... kan ju tänka mej hur det känns med en sån stor klump då :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Tantan
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 036
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 525
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 877
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama