Hundnamnsförslag på "S"!

G

Gilly

Hej alla.
Såhär ligger det till:
Numera har vi 2 S-hundar, Siri och Snösparv. (Sparven)
Men nu kommer det en till snart, en liten borderterrierhanne.:)
Har ni några namnförslag? Hans stamtavla-namn är "Agent in Pocket", så jag tänkte att han skulle heta "Säpo" först. Hm.:bump:
Andra: Sesam, Skitzo, Satan, Sture, Sesar. Sedan var detnågra latinska namn..

Så, namnet skall börja på S, men inte liknande förstastavelser som de andras namn helst.

Han skall bli gryt och spårhund. Några förslag?

Här är 2 små bilder också. Tack för hjälpen alla:banana:
Alf_11v.jpg

Alf_7v.jpg
 
Sv: Hundnamnsförslag på "S"!

Sture:love:

Annars tyckte jag Söpo var tufft!
 
Sv: Hundnamnsförslag på "S"!

INTE SIMBA!!! Alla hundar heter det och, sorry, men det är något av det fulaste man kan döpa en hund till :crazy:

//E
 
Sv: Hundnamnsförslag på "S"!

lady_vip skrev:
INTE SIMBA!!! Alla hundar heter det och, sorry, men det är något av det fulaste man kan döpa en hund till :crazy:

//E

Haha..Jo, det får jag nog ta och hålla med om..:smirk:
 
Sv: Hundnamnsförslag på "S"!

Säpo var ju jättebra:bump: Annars kan han heta sötingen:p för han var en riktig söting:love: :D . Med tanke på "agent in pocket" passar ju Sherlock, fast det kanske är svårt att ropa:crazy: . Sture var ett bra förslag. Ett namn som poppade upp i huvet var Sofiero (uttalas: Såffiero):idea: eller Shampis.
 
Sv: Hundnamnsförslag på "S"!

Athos skrev:
Säpo var ju jättebra:bump: Annars kan han heta sötingen:p för han var en riktig söting:love: :D . Med tanke på "agent in pocket" passar ju Sherlock, fast det kanske är svårt att ropa:crazy: . Sture var ett bra förslag. Ett namn som poppade upp i huvet var Sofiero (uttalas: Såffiero):idea: eller Shampis.

Kul att du gillar det. Ja, visst är han söt:love:
Sherlock var snyggt! Shampis:d '

Du var duktig på detta:banana:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp