Någon här som har åkt på bilsemester med sin hund som äter färskfoder? Jag ska ut på en liten liten Sverigeturné med min hund och ska bo lite i bilen och sen har jag hyrt en stuga där vi ska vara några nätter. I stugan är det såklart inga problem men i övrigt så blir det svårt. Har kylväska men den håller ju inte särskilt länge, vet att det finns kylväskor man kan koppla in i bilen men då måste väl bilen vara på antar jag vilket också kan bli ett litet problem.
Han äter Musch som det är nu, han äter inte torrfoder så det går bort tyvärr. Har hört att det finns Much i torkad variant som man blöter upp? Är det någonting som kanske kan fungera?
Så svårt det här med mat när man ska iväg..speciellt till en sådan kräsen liten variant.
Han äter Musch som det är nu, han äter inte torrfoder så det går bort tyvärr. Har hört att det finns Much i torkad variant som man blöter upp? Är det någonting som kanske kan fungera?
Så svårt det här med mat när man ska iväg..speciellt till en sådan kräsen liten variant.