Hundgodis?

Red_Chili

Trådstartare
Efter att ha läst en tråd här om att choklad är farligt för hundar så började jag fundera på vad mer som var det.

Har hört att vindruvor och russin ska vara väldigt farligt.

Har även hört att lök inte är bra.

Men, i köttbullar, korv m.m. så brukar det ju finnas lök som ingrediens... Om man då använder köttbullar eller korv som godis när man tränar med hunden, finns det då någon risk för hunden?

Vad finns det mer som är farligt för våra älskade vänner?

Sv: Hundgodis?

Jag har hört att saffran ska vara giftigt för hundar i större mängd.Med choklad så är det inte farligt i små doser och dessutom så är mjölkchoklad så utspädd med annat så en hund kan äta en hel paradis ask utan att det skulle vara jättefarligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 177
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 267
Senast: Hermelin
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka