Sv: Hundgård

Hur stor ska den vara? Vad är det för hund? Jag har använt mig av gröna kompostgaller, som kan byggas ihop hur stora man vill och som lätt kan flyttas omkring. Men du kanske menar en större permanent gård?

Billigast är ju att köpa nät på rulle samt införskaffa stolp och snickra ihop en själv om du ska gör en "riktig" hundgård.

Jag har en BC/Larador så han är ganska så stor.

Behöver en rejäl som ska hålla år efter år för väder och vind. :)

Billigast är ju att köpa nät på rulle som sagt och snickra själv.
Annars finns det ju färdiga sektioner att köpa, montera ihop och sedan är det klart.

Bör ju gå att få tag i även begagnade sådana sektioner. Prova att annonsera att du är intresserad av att köpa.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Ni som har hundgård eller hundlucka ut i trädgården, vilken variant av lucka har ni? Är ni nöjda? Vår hundgård är i stort sett färdig...
Svar
10
· Visningar
638
Övr. Hund Lite frågor om ensamhetsträning/upplägg :) Jag tänkte hur många timmar din hund i snitt är ensam på en vecka? Är den ensam eller med...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 524
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Har fixat en relativt stor hundgård till hundarna att vara i när vi går omlott i våra arbeten. Har inte preparerat underlaget, vilket...
Svar
10
· Visningar
842
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka